Відправка товару відбувається протягом 2-3 робочих днів після отримання передплати або після оформлення замовлення з оплатою при отриманні в відділенні Нової пошти, чи при доставці кур'єром за вказаною вами адресою.

Строк відправки замовлення, в якому присутні товари з категорії «Косметика і аксесуари для готелів» може відрізнятись від вище приведеного і обговорюється індивідуально.

Способи доставки

  • Нова Пошта - самовивіз з відділень, або доставка кур'єром Нової пошти за вказаною вами адресою.Доставка здійснюється за тарифами перевізника.
    Оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти, або оплата при отриманні кур'єру Нової пошти можлива при вартості замовлення від 500 грн. за умови часткової мінімальної передоплати.
  • Самовивіз за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 9, корпус 91. Оплата готівкою при цьому способі доставки не передбачена.
  • Безкоштовна доставка по м. Києву, здійснюється при вартості замовлення від 4000 грн. Доставка здійснюється до під'їзду. Оплата готівкою при цьому способі доставки не передбачена. 
  • Платна доставка за межі м. Києва, здійснюється при вартості замовлення від 4000 грн., за тарифом 20 грн/км починаючи від КПП на виїзді з міста. Оплата готівкою при цьому способі доставки не передбачена.

ВАЖЛИВО!!! При отриманні товару обов'язково перевірте комплектність замовлення, а також зовнішній вигляд на наявність пошкоджень. В разі виникнення претензій Вам необхідно відмовитись від отримання товару і скласти акт (претензію). Про такі випадки просимо повідомляти нам зателефонувавши за номерами: +38 067 826-72-82, +38 095 288-72-82.

Якщо товар не був перевірений Вами на складі перевізника, претензії не приймаються.



Терміни повернення та обміну.

Повернення й обмін товару відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» — протягом 14 днів після отримання замовлення покупцем. Зворотня доставка відбувається за домовленістю.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не використовували і не має слідів: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п .;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої функції використання.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», ми можемо відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони є серед категорій, які вказані в чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Повернення коштів здійснюється протягом 5 банківських днів.

Товар доданий в список бажань
Товар доданий для порівняння.