Відправка товару відбувається протягом 2-3 робочих днів після отримання передплати або після оформлення замовлення з оплатою при отриманні в відділенні Нової пошти, чи при доставці кур'єром за вказаною вами адресою.
Строк відправки замовлення, в якому присутні товари з категорії «Косметика і аксесуари для готелів» може відрізнятись від вище приведеного і обговорюється індивідуально.
Способи доставки
- Нова Пошта - самовивіз з відділень, або доставка кур'єром Нової пошти за вказаною вами адресою.Доставка здійснюється за тарифами перевізника.
Оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти, або оплата при отриманні кур'єру Нової пошти можлива при вартості замовлення від 500 грн. за умови часткової мінімальної передоплати. - Безкоштовна доставка по м. Києву, здійснюється при вартості замовлення від 4000 грн. Доставка здійснюється до під'їзду. Оплата готівкою при цьому способі доставки не передбачена.
- Платна доставка за межі м. Києва, здійснюється при вартості замовлення від 4000 грн., за тарифом 20 грн/км починаючи від КПП на виїзді з міста. Оплата готівкою при цьому способі доставки не передбачена.
ВАЖЛИВО!!! При отриманні товару обов'язково перевірте комплектність замовлення, а також зовнішній вигляд на наявність пошкоджень. В разі виникнення претензій Вам необхідно відмовитись від отримання товару і скласти акт (претензію). Про такі випадки просимо повідомляти нам зателефонувавши за номерами: +38 067 826-72-82, +38 095 288-72-82.
Якщо товар не був перевірений Вами на складі перевізника, претензії не приймаються.
Терміни повернення та обміну.
Повернення й обмін товару відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» — протягом 14 днів після отримання замовлення покупцем. Зворотня доставка відбувається за домовленістю.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не використовували і не має слідів: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої функції використання.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», ми можемо відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони є серед категорій, які вказані в чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення коштів здійснюється протягом 5 банківських днів.